Denumirea proiectului și obiectivul specific vizat:
Intervenția DR‐36 – componenta: Sprijin pentru gestionarea, monitorizarea și evaluarea strategiei de dezvoltare locală, precum și animarea acesteia, inclusiv facilitarea schimburilor între părțile interesate (denumită în continuare DR‐36F)
ACORD CADRU DE FINANȚARE Nr. 3601F200015244000063 PENTRU ACORDAREA AJUTORULUI FINANCIAR NERAMBURSABIL ÎN CONDIȚIILE PLANULUI STRATEGIC 2023 – 2027
CONTRACT DE FINANȚARE SUBSECVENT NR. 1 Nr. C 3601F210015244000063 PENTRU ACORDAREA AJUTORULUI FINANCIAR NERAMBURSABIL ÎN CONDIȚIILE PS 2023 – 2027
Fondul din care se acordă finanțarea:
Planul Strategic 2023- 2027 - Finanțare prin Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale- Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale- LEADER - Intervenția DR‐36 – componenta: Sprijin pentru gestionarea, monitorizarea și evaluarea strategiei de dezvoltare locală, precum și animarea acesteia, inclusiv facilitarea schimburilor între părțile interesate
Strategia de Dezvoltare Locală PS 2023 -2027 - data publicare: 16.10.2024
Planul de finanțare PS 2023- 2027
Autorizația de funcționare PS 2023- 2027
Rata de cofinanțare a Uniunii Europene
Denumirea completă a beneficiarului:
Asociația Grupul de Acțiune Locală „Ținutul Vinului”
Data de începere şi data preconizată sau efectivă de implementare a contractului:
CS 1: 16.10.2024- 31.12.2028
ACORD: 16.10.2024- 31.12.2029
Scopul contractului:
Obiectul prezentului Contract de finanțare îl reprezintă acordarea finanțării nerambursabile de către Autoritatea Contractantă, pentru intervenția DR‐36 – componenta: Sprijin pentru gestionarea, monitorizarea și evaluarea strategiei de dezvoltare locală, precum și animarea acesteia, inclusiv facilitarea schimburilor între părțile interesate
Valoarea totală a finanţării nerambursabile acordate şi intensitatea sprijinului exprimate atât ca sumă concretă, cât şi ca procent din totalul cheltuielilor eligibile ale proiectului, precum şi valoarea plăţilor efectuate:
Sprijin financiar nerambursabil în valoare de maximum 2.487.800,00 (douămilioanepatrusuteoptzecișișaptemiioptsute) LEI, echivalentul a maximum 500.000,00 (cincisutemii) EURO, cu o intensitate a sprijinului de 100% din valoarea totală eligibilă a proiectului.
Locul de implementare a proiectului – localitate, judeţ, regiune şi în cazul activităţilor care se adresează publicului, adresa exactă şi datele de contact pentru spaţiile dedicate acestor activităţi în cadrul contractului:
Teritoriul GAL „Ținutul Vinului”:
#Bălcești #Amărăști #Crețeni #Diculești #Făurești #Ghioroiu #Gușoeni #Ionești #Laloșu #Lăcusteni #Măciuca #Mădulari #Mitrofani #Orlești #Prundeni #Sutești #Ștefănești #Tetoiu #ValeaMare #Voicești
COMPLETARE CALENDAR ACTIVITĂȚI 1
Animare 1 - Tematica abordată SDL GAL Ținutul Vinului
Completare Animare 1 - Tematica abordată SDL GAL Ținutul Vinului
Eveniment FSE- „De vorbă cu emoțiile”- 19 noiembrie, ora 12.00, Lăcusteni
Prezentare Eveniment FSE „De vorbă cu emoțiile”- 19 noiemnrie, ora 12.00, Lăcusteni
Eveniment- „1 Decembrie în Ținutul Vinului”- 1 Decembrie, ora 13.00, Măciuca
Plan de bune practici versiunea 1.0
Plan de bune practici versiunea 1.1
Calendarul apelurilor de selecție
Apelurile de selecție lansate
Rapoartele de evaluare, de selecție și de contestații
Informații privind finanțarea FSE+ și documente relevante în conformitate cu cerințele MIPE (în cazul strategiilor multi-fond)
Ghidurile intervențiilor din SDL cu anexele aferente
Ghidurile în consultare
Ghidurile finale
Secțiune dedicată cu detalii legate de proiectele finanțate la nivelul GAL
Date contact:
Adresa sediu: Complex comercial, etajul 1, sat Oveselu, comuna Măciuca, județul Vâlcea- Regiunea Sud Vest Oltenia
Telefon: 0745 114 044
Email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Website: www.galtinutulvinului.ro
Orar de lucru cu publicul: luni- vineri în intervalul orar: 08.30- 12.30
Orar de funcționare: luni - vineri orar: 08:00- 16:30
Informare parteneri- anul 2024
Posturi vacante:
Manager proiect- studii superioare, experiență minim 5 ani administrare fonduri europene LEADER
Expert evaluator- studii superioare, abilități tehnice operare PC
Responsabil animare- studii superioare, abilități comunicare
Contact pentru trimitere CV-uri: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. până la data de 30.10.2024
Selecția și angajarea personalului se va face prin interviu
Legături utile pentru beneficiari:
Dezvoltare rurală Comisia Europeană FEADR